Etykiety

środa, 11 stycznia 2012

Pierwsze koty za płoty :)

I wreszcie po wielu trudach i przygotowaniach udało mi się założyć bloga :)
Będzie to blog poświęcony głównie moim pracom wykonanym w technice haftu sutasz ale nie tylko, biżuteria materiałowa jak i filc też się znajdą.
Tak więc witam wszystkich serdecznie, zapraszam do przeglądania i mam nadzieję że moje prace spodobają się chociaż paru osobom :)

Na początek chciałabym zademonstrować moje pierwsze samodzielnie wykonane koczyki, zaprojektowane od podstaw prze ze mnie.

Koralowe kolczyki sutasz
 Bardzo leciutkie i niewielkie kolczyki wykonane z odcieni amarantowego i bladoróżowego sutaszu. Główną część kolczyków stanowi mały koral. Całość dopełniają koraliki Toho a na  samym dole zakończone kryształkiem Swarovskiego. Z tyłu wykończone czerwonym filcem tylko w miejscach które tego wymagają dzięki czemu gdy kolczyk się obraca filc jest mało widoczny.
Bigle srebrne pr. 925 z zatyczką. Długość razem z biglami i koralikami na dole to 7,5 cm, szerokość w najszerszym miejscu to niecałe 3 cm.
Bardzo delikatne, nadają się zarówno na co dzień jak i do eleganckiego stroju.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz