Etykiety

wtorek, 20 listopada 2012

Sutaszowe znaki zodiaku - Rak

Najlepsze pomysły zawsze przychodzą przypadkiem. Tak było i tym razem.
Któregoś dnia zaczęłam robić bransoletkę sutaszową, nie miałam konkretnego pomysłu tylko ogólny zarys w głowie jak ma ona wyglądać. T cos doszyłam, tu dodałam, w pewnym momencie spojrzałam na efekt i pomyślałam: no wygląda jak jakiś rak... I mnie olśniło :)
Tak oto powstał pierwszy sutaszowy znak zodiaku - Rak.
Piękny brązowo fioletowy krążek agaru stanowi serce małego raczka. Otoczony jest fioletowym, białym i czarnym suraszem a srebrne i białe koraliki Toho i perełki Swarovskiego dopełniają całość.
Rak jest broszką.
Jego wymiary to ok 4cm x 4,5cm.
Broszka pięknie wygląda na szalu, można ją przypiąć do plecaka, torby, płaszcza, lub gdzie tylko sobie zapragniecie :)
Rak wykończony z tyłu fioletowym filcem, obustronnie zaimpregnowany, co chroni go przed zabrudzeniami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz