Etykiety

sobota, 27 października 2012

Bransoletki różne :)

Podczas mojej zabawy z biżuterią powstaje wiele bransoletek które ciągle się zmieniają. Mam pewnien pomysł i potrzebne mi do niego jakieś koraliki które akurat są w innych bransoletkach, więc... psuję je i składam w aktualny pomysł :)
Tak oto powstają różne bransoletki w różnych technikach. 
Zaprezentuję teraz kilka takich prób i zabaw z koralikami i technikami.

Moje dwie ulubione  (jak na razie) bransoletki wykonane z szklanych koralików. 
Górna zrobiona z czarno granatowych, metalicznie mieniących się kryształków Swarovskiego z dwiema srebrnymi przedziałkami z cyrkoniami. Zawieszka to srebrny aniołek z bursztynem. Aniołek to zawieszka przyjaźni ponieważ takiego samego ma moja przyjaciółka Migotka (kupiłyśmy sobie takie same dwa aniołki gdy byłyśmy na Targu Dominikańskim w Gdańsku). :)
Długo szukałam pomysłu na ta zawieszkę i jak się okazało najprostsze rozwiązania często bywają najlepsze :) 
Druga bransoletka to trochę większe szaro niebieskie kryształki przedzielone srebrnymi przedziałkami z cyrkoniami. Zawieszka to chłopczyk z cyrkoniami na spodenkach :)


Bransoletki z serii shamballa. Białe porcelanowe i srebrne koraliki oraz różnokolorowe kulki z kryształkami Svarovskiego przeplecione haftem makramowym białym i czarnym woskowanym sznurkiem.
Biała bransoletka z regulowanym zapięciem, wykończenia to małe kuleczki hematytowe.
Przy czarnej bransoletce zawieszka złoty motylek.

Kolejne wariacje szhamballowe :)


Bransoletka zrobiona haftem makramowym z grubego białego sznurka.
Zawieszka motylek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz