Etykiety

piątek, 19 października 2012

Zachmurzone niebo - naszyjnik sutasz

Chyba najwyższy czas powycierać kurze i zdjąć pajęczyny które niewątpliwie zawitały do mojego bloga...
Wyjazdy i obrona licencjata wyraźnie zabrały mi za dożo czasu i nie miałam jak rozwijać się w mojej biżuteryjnej pasji. Ostatnio zaczęłam też więcej szyć ale o tym w innym poście ;)

Naszyjnik zachmurzone niebo zrobiłam dużo wcześniej na zamówienie Pani Mirki ale nie miałam okazji go tu pokazać.
Naszyjnik zrobiony do kompletu do kolczyków Zachmurzone niebo,  granatowe, szklane koraliki oplecione są białym, niebieskim i granatowym sutaszem. Ozdobione matowymi, błyszczącymi i przeźroczystymi koralikami Toho w różnych rozmiarach. W górnej części perła Swarovskiego, niżej druga mniejsza, w kolorze jasnego szarego błękitu. Na dole koraliki Toho w asyście dwóch kryształków Swarovskiego.
Z tyłu wykończony granatowym filcem tylko w miejscach które tego wymagają dzięki czemu filc jest mało widoczny.


Dla przypomnienia oto kolczyki do kompletu :)

Zawieszka do łańcuszka srebrna pr. 925.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz